مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 18:002020-12-17سياسي

افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر، رفع دغدغه زباله در غرب مازندران


 نیروگاه زباله سوز نوشهر صبح امروز به دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید و با افتتاح آن گام مهمی در رفع دغدغه همیشگی شهرهای غرب در بخش زباله برداشته شد.

- ایسنا/مازندران  نیروگاه زباله سوز نوشهر صبح امروز به دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید و با افتتاح آن گام مهمی در رفع دغدغه همیشگی شهرهای غرب در بخش زباله برداشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار مازندران در افتتاح رسمی نیروگاه زباله سوز نوشهر با بیان اینکه با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و اختصاص 25 میلیارد تومان از جانب ایشان این نیزوگاه احداث شد، اظهار کرد: مابقی هزینه های صرف شده از محل اعتبارات دولتی اجرایی شد.

احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه شرکت TTS کل پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر را انجام داد و ساری و رشت را در دست احداث دارد،افزود: این پروژه چند ایراد جزیی دارد که بزودی برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه به این مهمی حیف بود که به دستور رییس جمهور افتتاح نشود، تصریح کرد: جمالی نژاد رییس سازمان همیاری شهرداری های کشور که در این مراسم حضور دارد در حوزه شهرداری ها تبحر زیادی دارد.

استاندار مازندران از پیگیری مناسب جمالی نژاد در موضوع رفع معضل پسماند کشور خبر داد و گفت:رییس جمهور نیز بر رفع پسماند در شمال کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر، رفع دغدغه زباله در غرب مازندران

افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر، رفع دغدغه زباله در غرب مازندران